Veelgestelde vragen
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Daarom hebben wij de meest voorkomende vragen al voor je op een rijtje gezet. Misschien staat jouw vraag er ook tussen.
Bestelling
Kan ik mijn bestelling nog annuleren/veranderen?
Het kan voorkomen dat jij je bestelling wil annuleren of veranderen voordat deze door ons wordt verzonden. Dat kan bij ons kosteloos. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op via +31 6 – 839 460 91, ook buiten kantooruren. Of stuur z.s.m. een mail naar info@deblaffendekat.nl met het bestelnummer dat je per mail hebt ontvangen. Wij zullen dan proberen de bestelling nog te annuleren of te veranderen voordat onze toppers in het magazijn deze bestelling hebben verstuurd. Ook als de bestelling al is verzonden is de annulering/wijziging alsnog kosteloos.
Vragen over je bestelling?
Sommige vragen worden al direct beantwoord op deze Veelgestelde Vragen pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan via hier contact met ons op. Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar, ook buiten kantooruren.
Wat is het gratis E-Book?
Ons gratis E-book ontvangt iedere klant automatisch per mail na zijn of haar bestelling.
Dit E-book richt zich op hoe honden het beste leren, en hoe hun gedrag te beïnvloeden is. Bijvoorbeeld voor mensen met een puppy die hun hond goed willen opvoeden, maar ook voor oudere honden die misschien niet goed luisteren of slecht gedrag vertonen. Het is gebaseerd op onderzoeken en schema’s van hondentrainers, om te zorgen dat het ook echt effectief is. Hiermee helpen wij onze klanten om nóg betere baasjes te worden en de relatie met hun harige vrienden te verbeteren.
Betaling
Hoe lang duurt de terugbetaling van een geretourneerd product?
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen controleren wij of alles in orde is. Je mag er vanuit gaan dat de terugbetaling binnen 3 tot 7 werkdagen wordt voltooid. Heb je na 7 dagen de terugbetaling niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Welke betaalmethodes gebruiken jullie?
Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethodes:
- iDEAL
- PayPal
- Bancontact
- KBC
- Belfius
- Creditcard
- Bankoverschrijving
Contact
Hoe kan ik contact opnemen?
Onze klantenservice is 24/7 beschikbaar voor jou vragen.
Stuur gerust een mailtje naar info@deblaffendekat.nl of neem contact op via onze contact pagina.
Ook zijn wij telefonisch bereikbaar via +316 8394 6091.
(Hoe) kan ik mijn bestelling retourneren?
Als jij één of meerdere producten wilt retourneren, kun je dat tot 30 dagen nadat jij je bestelling hebt ontvangen gratis doen via deze pagina. Hierna heb je 7 dagen de tijd om het product in originele staat op te sturen. Na ontvangst wordt je geretourneerde product gecontroleerd, en als dat in orde is dan zal je binnen 3 tot 7 werkdagen je geld automatisch terug ontvangen.
Handleiding
Ik kan de handleiding van mijn product niet vinden?
Als er een handleiding beschikbaar is voor jou product kun je die op deze handleidingen pagina vinden. Daar is ook het gratis E-Book te downloaden.
Heb je vragen over de handleiding of staat de handleiding voor jou product er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Waar kan ik de handleiding van mijn product vinden?
Als er een handleiding beschikbaar is voor jou product kun je die op deze handleidingen pagina vinden. Daar is ook het gratis E-Book te downloaden.
Heb je vragen over de handleiding of staat de handleiding voor jou product er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Levering
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren geen verzendkosten. Binnen héél Nederland en België is de verzending gratis voor al onze producten.
Hoelang duurt de bezorging?
Dit is afhankelijk van het moment waarop jij de bestelling plaatst. Bekijk hier de actuele levertijden voor bezorgingen naar Nederland en België.